W jakim porządku odpowiadam na pytania Czytelników bloga?

Ten problem poruszył Pan Łukasz O pisząc w komentarzu: „Napisałem do Pana maila z nadzieją, że Pan odpisze. Zauważyłem, że reaguje Pan przede wszystkim na komentarze, więc postanowiłem napisać tutaj to, co napisałem w treści maila”
Jeżeli weźmiemy pod uwagę przeciętny dzień w roku, to na odpowiedź czeka około 20 pytań od czytelników, które pojawiły się w komentarzach, mailach lub, niekiedy zostały zadane telefonicznie..
Maile najczęściej zostawiam w skrzynce (są tłustym drukiem i widzę, ze czekają na odpowiedź).

Komentarze staram się przenieść do pliku pt. „Zapasy”. Nie zawsze jednak to robię. Zostawiam je tylko w komentarzach, gdy zakładam, że w ciągu kilku najbliższych dni na nie odpowiem.

Pojawiaj się jednak sytuacje (zatory) gdy pozostaje bez odpowiedzi kilkadziesiąt pytań. Tak jest po wakacjach czy moich wyjazdach lub przeziębieniach, grypach itp.
Zdarza się, że odpowiadam na jakieś pytanie po miesiącu albo jeszcze później.

Zdarza się też, że jakieś pytanie mi się gubi (przepraszam to moje bałaganiarstwo).

Jeśli więc ktoś nie znajduje odpowiedzi na swoje pytanie może i powinien (jeśli zależy mu jeszcze na odpowiedzi ponowić je).

Jeśli komuś bardzo zależy na szybkiej odpowiedzi może zastosować opcję komercyjną (jest opisana pod adresem:

http://savoir-vivre.com.pl/?odpowiadamy-na-pytania-czytelnikow,20

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

