Wyraźna blizna na twarzy

Co z nią zrobić?

Zapomnieć o niej i nią się nie przejmować. W świecie savoir vivre nie będzie ważna i nikt nie będzie jej brał pod uwagę. Co innego, gdy mankament da się ukryć, a ktoś go nie ukrywa lub nawet eksponuje. To jest bardzo negatywny przekaz.

Pisząc „nie przejmować się” pisałem to serio.

Pisząc „zapomnieć” nieco przeholowałem. Do końca bowiem zapomnieć się nie powinno. Powinno się o niej pamiętać na tyle, żeby jej nie eksponować, by podejmować takie działania, aby wzrok innych ściągać gdzie indziej.

Jakie na to są środki?

Należy zrezygnować z rzucających się w oczy kolczyków czy klipsów oraz ostrego makijażu, bo to ściąga wzrok innych na twarz (a wiec i na Blizne).

Należy zrezygnować z krótkich naszyjników-obróżek, bo one ogniskują wzrok na twarzy.

Warto nosić piękne broszki i długie naszyjniki.

Bliznę jednak najlepiej, tak sądzę, zakryje piękny, promienny i ciepły uśmiech i takie odniesienie od innych. Wiem to również z moich osobistych doświadczeń. Pierwsze takie doświadczenie miałem, gdy byłem nastolatkiem.
Czy warto eksponować blizny i ślady po oparzeniach? Na wakacjach obok nas mieszkała kobieta ze zeszpeconą warzą. W pierwszych dniach to spostrzegałem. Potem już tego nie widziałem. Widziałem tylko piękna, ciepłą, serdeczną, mądrą kobietę. Gdy wyjechała przypomniałem sobie pewnego dnia swoje pierwsze wrażenia i byłem zdziwiony, ze były takie nietrafne. Zapamiętałem ją taką jaką widziałem ją później.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wygląd. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Wyraźna blizna na twarzy

  1. jdas pisze:

    Jeśli chodzi o blizny w widocznych miejscach to niekiedy przychodzi z pomocą chirurgia plastyczna. Czasami można je usunąć, a tzw. blizny kosmetyczne są praktycznie niewidoczne.

Skomentuj

