Reakcja właściciela hotelu „Cztery Wiatry” na dotyczące tego hotelu wpisy na tym blogu

W tym hotelu byłem w maju 2013 r. Ostatecznie nie zamieściłem na blogu jego pełnej recenzji. Coś mnie odciągnęło i o tym, chyba zapomniałem. Na blogu pojawiły się jednak 3 wpisy dotyczące tego hotelu:
https://krajski.wordpress.com/2013/05/29/oswietlenie-korytarzy-hotelowych/
https://krajski.wordpress.com/2013/05/20/4628/
https://krajski.wordpress.com/2013/05/29/4669/

A oto reakcja właściciela hotelu (mail przyszedł w marcu 2014):

Szanowny Panie,

cieszę się bardzo, że zdecydował się Pan na spędzenie długiego weekendu czerwcowego w naszym hotelu i dziękuję za Pana wnikliwe uwagi z którymi zapoznałem się ostatnio na Pańskim blogu. W moim liście chciałbym odnieść się do kilku z ich.

W jednym ze swoich wpisów wspomniał Pan o problemach jakie sprawiło oświetlenie korytarzy w naszym resorcie. Instalując lampy z fotokomórkami mieliśmy na względzie wygodę naszych gości i oszczędność prądu. Jesteśmy jednak świadomi trudności jakie mogło ono sprawić niektórym klientom i we wszystkich korytarzach zamontowaliśmy dodatkowe dyskretne oświetlenie działające przez całą noc.

Chciałbym również odnieść się do Pana opinii dotyczącej rozmieszczenia klientów w naszej sali restauracyjnej. System przypisywania gości do stolików jest bardzo popularny w większości hoteli w Europie i służy on zarówno wygodzie klientów jak i obsługi. Staramy się zawsze tak przyporządkowywać stoliki naszym gościom by mogli spożywać posiłki w jak najbardziej komfortowych warunkach, przy jednoczesnej sprawnej obsłudze. Przykro mi, że nie udało nam się stworzyć takich warunków dla Pana. Zawsze gdy jesteśmy informowani przez gości o niewygodach związanych z umiejscowieniem ich stolika, staramy się znaleźć inne, bardziej dogodne miejsce.

Bardzo cieszy mnie fakt, że nasze pokoje Prestige uważa Pan za ponadstandardowe. Chciałbym też zwrócić uwagę, że nasze pokoje Standard (wykorzystywane głównie przez gości konferencji i szkoleń) spełniają praktycznie wszystkie wymogi dotyczące pokoi w hotelach trzygwiazdkowych takie jak powierzchnia, wielkość łóżek, łazienki, TV, umeblowanie, oświetlenie oraz pojemność szafy. Jedynym nie spełnianym kryterium jest brak obecności telefonu w pokojach.

Mając na uwadze zapewnienie jak najwyższego komfortu naszych klientów, od lipca 2013 roku pokoje naszych gości są sprzątne każdego dnia. Zaktualizowaliśmy również nasz regulamin hotelowy (dostępny na stronie http://www.czterywiatry.pl). Mam również nadzieję, że podczas swojego pobytu mógł wyrobić Pan sobie własną opinię na temat posiłków podawanych w naszej restauracji i że spełniły one Pana oczekiwania.

Cieszę się bardzo, że swój pobyt w Cztery Wiatry Spa & Sport Resort uważa Pan za udany i że nie zawiedliśmy Pana oczekiwań. Mam nadzieję, że będziemy mieli jeszcze okazję gościć Pana w przyszłości, by osobiście mógł się Pan przekonać o zmianach jakie zaszły w naszym hotelu.

Z poważaniem,
Adam Jezierski
Cztery Wiatry Spa & Sport Resort

Advertisements
Ten wpis został opublikowany w kategorii Hotel. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Reakcja właściciela hotelu „Cztery Wiatry” na dotyczące tego hotelu wpisy na tym blogu

  1. Tadeusz pisze:

    Jestem zaskoczony reakcją hotelu. Nie jest to kolejny list z „groźbą” za opisanie sytuacji, tylko merytoryczne wyjaśnienie. Rzeczowa reakcja hotelu w delikatem tonie. Dla mnie duży pozytyw!

  2. Marcin pisze:

    Komentarz z klasą, nie da się ukryć!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s