Z kim się najpierw przywitać?

Ten problem postawił Pan Paweł: Jak mam się zachować w takiej sytuacji.
Jestem kierowcą osobistym prezesa. Dostaje wezwanie do jego gabinetu i tam zastaję mojego przełożonego i obcą kobietę prowadzącą z nim rozmowę. Jaka jest procedura przywitania?

W etykiecie biznesu jest to proste. Najpierw witamy się z gospodarzem.

Jeśli byłoby to w pokoju np. naczelnika, a pojawiłby się tam minister, najpierw witalibyśmy się z naczelnikiem.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Etykieta biznesu (nstytucji). Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Z kim się najpierw przywitać?

  1. czytelnik pisze:

    A jeśli minister nie zna etykiety i się obrazi? Dlaczego zakładać, że większośc zna drobiazgowe zasady etykiety?

  2. Minister musi ją znać.

  3. czytelnik pisze:

    To prawda. Nie możemy zakładać, że żyjemy w barbarzyńskim kraju. Bardzo, ale to bardzo dziękuję Panu za to pouczenie. Przypadkowo sprawił mi Pan wielką radość, gdyż uświadomiłem sobie, że muszę spojrzeć na życie w bardziej optymistyczny sposób.

Skomentuj

