W dniach 14-22 czerwca blog nieczynny – wyjazd wypoczynkowy

Deklarowałem się, że w tym tygodniu uzupełnię braki na blogu (odpowiem na pytania, które czekają). Przepraszam nie udało mi się. Wciągnął mnie kolejny, bardzo męczący, wir obowiązków.

Jutro jadę na kilkugodzinne szkolenie na Śląsk, a z neigo prosto do hotelu nad jeziorem na Roztoczu, gdzie będziemy z zoną odzywać, a ja, jak zawsze będę robił notatki z zakresu savoir vivre, które przedstawię po powrocie.

Po powrocie, jestem już teraz o tym przekonany, uzupełnię wszystkie zaległości (odpowiem na wszystkie nieodpowiedzenie pytania).

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „W dniach 14-22 czerwca blog nieczynny – wyjazd wypoczynkowy

  1. czytelnik pisze:

    No to mnie Pan dobił na koniec dnia 😦 Może jednak od czasu do czasu coś Pan napisze?

  2. Marcin pisze:

    Nie zaprosili na chrzciny córki żony z pierwszego małżeństwa.
    Dostaliśmy z żoną od MOJEJ kuzynki zaproszenie na chrzciny wraz z naszą wspólną najmłodszą córką. Córeczkę wymienili z imienia. Zupełnie pominęli natomiast nastoletnią córkę mojej żony z pierwszego małżeństwa która mieszka z nami i tworzymy rodzinę – wszyscy o tym wiedzą. Dla nich to żadna rodzina, ale moim zdaniem to nie jest prawidłowe. Ja podejrzewam i rozumiem, że chodzi o oszczędność gdyż przyjęcie jest w restauracji więc dzieci kuzynów nie są najważniejsze ale zaproszenie jednych dzieci a pominięcie innych chyba jest niewłaściwe choć to tylko dzieci. Albo zupełnie bez dzieci (zawsze dokładnie czytam zaproszenia) albo ze wszystkimi dziećmi. Nie wyobrażam sobie takiego podziału na lepszych czy gorszych. W rodzinie przyjęło się zapraszać wszystkich co ja też wcześniej czyniłem w przypadku mojego dziecka chrzcin i moja siostra. Wcześniej na chrzciny moja kuzynka zapraszana była z os. tow. choć oficjalnie nie była nawet zaręczona.
    Moją żonę to bardzo zasmuciło i oczywiście nie zamierzamy pójść na te chrzciny.

Skomentuj

