Hotel „DUO” w Janowie Lubelskim – ekspozycja jednego z obrazów z kolekcji hotelu

obraz

Obrazek | Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „Hotel „DUO” w Janowie Lubelskim – ekspozycja jednego z obrazów z kolekcji hotelu

  1. Oczarowana pisze:

    a jaki piękny kurz na plastykowym kwiatku!

  2. czytelnik pisze:

    Przezabawne! Uwielbiam Pana!!

  3. Pewna Pani w Starszym Wieku pisze:

    Szanowny Autorze tego bloga, czy chciałby Pan, aby Panu również „zwracano” uwagę w ten sposób?

  4. Oczywiście. Ja osobiście zawsze się cieszę, gdy ktoś mi zwraca uwagę na jakiś błąd. To pozwala mi błędy korygować, pracować nad sobą i doskonalić się.

    Poza tym taki mam fach – jestem zawodowo od zwracania uwagi.

    W wypadku hoteli moim celem jest podniesienie ich standardu i profesjonalizmu tak w interesie gości jak i samych hoteli.

    Wiem, że są ludzie, którzy obrażają się w takich sytuacjach i im uwagi nigdy nie zwracam (jeśli ich jako takich rozpoznam).

  5. czytelnik pisze:

    Zaraz,zaraz. Przecież SV zakazuje zwracać uwagę. Sam Pan to podkreślał. NIE wolno zasadniczo zwracać uwagi. Są od tego wyjątki. Pan Krajski może zwracać uwagę,bo to jego zawód. Ale Panu Krajskiemu już nie można, chyba,że ktoś też jest specem od SV.

  6. Dobra uwaga Czytelnika, bo domagająca się doprecyzowania.

    Pisałem o tym kilkakrotnie.

    Generalnie nie zwracamy uwagi. Zwracamy ją jednak, gdy mamy pewność, że zostanie dobrze przyjęta lub gdy mamy do czynienia z zachowaniem przekraczającym pewne granice.

    Ja zwracam uwagę tylko osobom, które takie moje uwagi akceptują, bo wiedza, że to moja specjalność.

    Obcym ludziom na ulicy nie zwracam uwagi.

  7. czytelnik pisze:

    Członkowie mojej rodziny twierdzą, że mogą mi zwracać uwagę, gdyż są rodziną. Ja pół żartem mówię, że Pan Krajski zabrania zwracania uwagi. Mam nadzieję, że tego argumentu mi Pan teraz z ręki nie wytrąci. Zakładajmy, że moje zachowanie nie przekracza pewnych granic. A uwagi wcale nie przyjmuję dobrze, nie lubię być strofowany. Rozumiem, że w takim przypadku zwracać uwagi nie wolno?

  8. Ma Pan rację.

    Strofować można tylko dzieci.

  9. kreska pisze:

    A jak wobec tego spełnić chrześcijański obowiązek napominania grzeszników?

  10. Jacek pisze:

    Czym innym są stosunki międzyludzkie, czym innym relacje zawodowe. Krytyk filmowy w kontaktach bezpośrednich z reżyserem powinien być miły, jeśli ten drugi jest drażliwy to mówić raczej pozytywnie o filmie albo wcale i zachowywać się ogólnie poprawnie. To nie zwalnia go jednak z napisania rzetelnej, także, jeśli trzeba, ostrej recenzji na temat jego filmu. Podobnie z krytykiem „hotelowym”, a w takiej roli występuje tu gospodarz bloga. Jeśli ktoś produkuje filmy, albo prowadzi hotel to musi się pogodzić z oceną swojej działalności i nie jest to w żaden sposób sprzeczne z savoir-vivrem.

Skomentuj

