Czy nie może być czarna torebka do czarnych butów?

Ten temat wywołała Pani podpisująca się jako Grażynka: Dziewczyny a jakie buty do tej torebki? http://www.czasnabuty.pl/product-pol-15502-KOPERTOWKA-W-PEPITKE-7206B-WH-T4.html białe czy czarne? Bo jakiś czas temu kupiłam sobie taką oto kopertówkę tylko teraz myślę nad butami, bo ostatnio jak byłam na weselu to dobrałam do niej białe klasyczne szpilki a tu taki pech- dziewczyna w identycznej torebce i również w białych czółenkach. Nie chce żeby powtórzyła się taka sama sytuacja wiec jakiego koloru buty – dodam że sukienkę mam czarną.

Apel Pani podpisującej się jako Grażynka nie został skierowany do mnie. Pozwolę sobie jednak do niego się ustosunkować.

Panuje dziś przekonanie wywołane przez media, że nie powinno się nosić torebki w tym samym kolorze co buty. Że ich kolory powinny w sposób przemyślany dobrane, np. przeciwstawione.

Wiele pań wykorzystało zrodzoną przez to sytuację i zaczęło nosić całkowicie przypadkowe zestawy torebka-buty. Inne zaczęła w taki sposób dopierać kolorystycznie buty do torebki, że osiągały efekty przeciwne do zamierzonych.

Kiedyś, gdy miałem szkolenie dla wielkiej firmy, przed moim szkoleniem trenowała biznesmenów znana stylistka. Zapytałem jakie jest jej zdanie w tej mierze. Powiedziała: harmonia, a nie dysharmonia – białe do białego – najwyżej inny ocień.

W pewnym momencie problem ten ktoś rozwiązał polubownie i zarazem w sposób bardzo praktyczny. Zaczęły pojawiać się buty i torebki dwukolorowe. I tak do białej torebki można było dobrać buty białe, biało-czarne lub np. biało-czerwone.
Wspomniana wyżej torebka w pepitkę jest biało czarna, sukienka jest czarna, a zatem może właśnie np. buty biało-czerwone.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Kolory, Ubiór. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

