Życzenia noworoczne

Szlachetnego Nowego Roku

Życzy Wszystkim Czytelnikom

Stanisław Krajski

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

17 odpowiedzi na „Życzenia noworoczne

  1. Pięknowłosy pisze:

    Dziękuję. Wszystkiego dobrego , Panie Profesorze.

  2. dude pisze:

    Panie doktorze, właśnie spotakałem się z bardzo ciekawą zagwozdką: dlaczego nie ma takiego zwyczaju, że mężczyzna po zaręczynach nosi jakiś sygnet zaręczynowy, jako ekwiwalent damskiego pierścionka zaręczynowego. W końcu obrączki już po ślubie noszą oboje.

  3. Panu Dude. To ciekawe zagadnienie. Nie jestem w tej chwili w stanie nic wymyślić, ale temat przyjmuje.

  4. czytelnik pisze:

    dzień dobry, chciałbym przekazać najserdeczniejsze życzenia Panu, Panie Lacek, podobnie jak i Panu Stanisławowi Krajskiemu, który jest ekspertem od savoir vivre.

  5. anchen2015 pisze:

    Dzień dobry, bardzo proszę o radę. Kilka tygodni temu zaprosiliśmy kilkoro znajomych na spotkanie towarzyskie. Podczas spotkania – było bardzo miło – koleżanka zaprosiła wszystkich na swoje 40 – te urodziny. Powiedziała, że jeszcze dokładnie termin jak wszystko ustali. Przyjęcie odbędzie się za kilka dni. Ja i mój mąż oficjalnie jeszcze nie dostalismy potwierdzenia, a dzwonią do nas pozostali z pytaniem o prezent, czy coś już kupiliśmy, czy może chcielibyśmy się złożyć na coś większego i bardziej wartościowego. I tutaj pojawia się pewien problem, bowiem po pierwsze nie wiemy co mamy odpowiadać, a po drugie nie wiemy czy mamy rezerwować najbliższą sobotę dla nich czy sami zorganizaować sobie ten dzień inaczej (inni znajomi zaprosili nas do siebie na weekend). Nie chcemy sprawić jubilatce przykrości, ale tym drugim znajomym też musimy potwierdzić nasze przybycie, bądź nie. Nie chcemy też, żeby potraktowano nas jako osoby, które potrzebują „specjalnego zaproszenia”, ale jednak wszyscy inni zostali już poinformowani i to już przed świętami. Dodam jeszcze, że jubilatka jest osobą sympatyczną, ale jednak zapominalską i nieco nieokrzesaną. Czy jeśli zadzwoni z potwierdzeniem 1, 2 dni przed przyjęciem to wypada odmówić? Bardzo dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, Agnieszka

  6. na temat pisze:

    Powodzenia w Nowym Roku Panie Doktorze. Napisałem do pana post z nurtującymi mnie zagadnieniami w zakładce FORUM Sport i savoir vivre – nie wiem czy to dobre miejsce w którym postanowiłem zacząć dyskusję, proszę o odpowiedz czy założy Pan osobny wątek do tego postu? Sprawa dotyczy masonerii i ówczesnych polityków, mam nadzieję że pomoże mi Pan zrozumieć problemy o których napisałem i mam nadzieję że poszerzy Pan moją wiedzę.

  7. To nie temat na ten blog.

  8. Pani Agnieszce: odpowiem niebawem.

  9. na temat pisze:

    Panie Doktorze .Czy jest szansa że odpowie Pan na mój post który u Pana zamieściłem, jężeli ten blog nie jest odpowiedni to gdzie odpowie Pan na mój post?

  10. Odpowiem Pan mailem.

  11. na temat pisze:

    Dziękuje Panie Doktorze. Podaję adres Mail:

    kubek.1989@wp.pl

  12. na temat pisze:

    Dziękuje Panie profesorze. podaję mail:
    kubek.1989@.wp.pl

  13. na temat pisze:

    Szanowny Panie Doktorze. Nie otrzymałem Maila do tej pory od Pana, może przyczyna jest taka że dwa razy wysłałem do Pana informację z adresem Mail pierwszy jest właściwy, drugi posiada kropkę przed „małpką” dlatego jest zły.
    Czekam z niecierpliwością na Pana odpowiedz.
    ps. Swoją drogą brakuje bloga w którym można z Panem porozmawiać na forum o masonerii, jest Pan chyba jedynym znawcą w kraju tego zagadnienia, który pisze otwarcie o tym problemie . Pozdrawiam i czekam pod podanym adresem.

  14. Pamiętam o Panu. Odpowiem niedługo.

  15. czytelnik pisze:

    dzień dobry, jest to blog poświęcony tematyce savoir vivre. Tematykę światopoglądową proszę poruszać gdzie indziej.

  16. na temat pisze:

    Przypominam się kolejny raz Panie Doktorze czekam na odpowiedzi i pozdrawiam.
    Szanowny Czytelniku.
    Przypominam o sobie na tym blogu i mam świadomość tego że jest on nie związany z tematyką światopoglądową, jest to jedyny blog na którym można kontaktować się z Doktorem. Z góry przepraszam Ciebie czytelniku i Pana Doktora jeżeli moje wpisy są uciążliwe, zwyczajnie bloga światopoglądowego Pan Doktor na chwilą obecną nie posiada, a gdy tyko odpisze na mój post na pewno więcej o sobie nie przypomnę.

  17. Pięknowłosy pisze:

    Autor blogu nie ma obowiązku Panu udzielać informacji, tym bardziej, że odpowiedzi na Pana pytania znajdują się w jego książkach. Pan jest na tyle niegrzeczny, że po pierwsze nawet Pan tych książek nie przeczytał, a po drugie nie chce chyba Pan kupić, tylko próbuje Pan wyciągać informacje(i to w nachalny, bardzo niekulturalny sposób) na prywatnej stronie Autora poświęconej zupełnie innej tematyce.
    Proszę się ucieszyć, jeśli w ogóle otrzyma Pan tę wiadomość w przyszłości, zamiast jeszcze narzekać, bo męczy to nawet zwykłych czytelników blogu.

Skomentuj

