Czy mężczyzna może odmówić kobiecie zaproszenia do tańca?

Ten problem zgłosiła Pani Urszula:Zaprosiłam kilka par na Sylwestra do mojego domu, poprosiłam jednego mężczyznę (dobrego znajomego) do tańca, lecz mi odmówił – było mi bardzo przykro zapytałam jednak dlaczego. Odpowiedz była -„bo nie chcę, nie mam nastroju”- stał ubrany w kuchni – czułam się bardzo nieprzyjemnie, że mnie tak potraktował.

Kobiety nie mogą odmawiać z takich powodów zaproszenia do tańca. Mogą powiedzieć, że odpoczywają, ale przez jakiś czas po takiej odmowie nie mogą tańczyć z nikim. Odmowa kobiety mężczyźnie jest jednak jakoś „w normie”. Odmowa kobiecie przez mężczyznę to zawsze wielka przykrość. Powinien zatańczyć lub podać taki powód, by nie było przykrości.

Ten Pan zachował się brzydko, nieelegancko i niegrzecznie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Tańce, Zachowania niewłaściwe. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Czy mężczyzna może odmówić kobiecie zaproszenia do tańca?

  1. Tomasz pisze:

    Panie Doktorze, w takim razie, czy jest jakiś sposób, żeby odmówić kobiecie tańca, tak aby nie było to niegrzeczne?

  2. Maria pisze:

    A czy wypada, żeby mężczyzna odmówił kobiecie przyjścia na jakąś imprezę właśnie dlatego, że są tańce, a on nie lubi tańczyć (dodam tylko, że takie zachowanie dla kobiety też jest raniące, ale chyba się je dopuszcza, prawda?)?

Skomentuj

