Muzyka w samochodzie

Jeżeli jedziemy samochodem na dłuższą terasę i wieziemy nim inne osoby (które są w samochodzie gośćmi) i chcemy włączyć muzykę, która nie jest z radia (a jest np. z CD) powinniśmy bezwzględnie skonsultować z nimi wybór repertuaru i osteonie wybrać to co oni preferują lub przynajmniej w sposób wyraźny zaaprobują.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Savoir vivre w samochodzie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Muzyka w samochodzie

  1. Gazetki Promocyjne pisze:

    Co Pan może powiedzieć o noszeniu koszuli na wierzch i do spodni (m.in. jeansowych)
    ? Chodzi głównie o młodzież i modne koszule popularnych marek na przyjęciu u kolegi, w szkole lub na co dzień.

  2. Aneta K, pisze:

    Chciałam spytać w jaki sposób odrzucić zaloty znajomego? Dla mnie to tylko znajomość koleżeńska a kolega myśli,że będzie coś z tego, tłumaczyłam już delikatnie, że nie jestem zainteresowana…dodatkowo wydzwania bardzo często co jest uciążliwe. Dzwoniąc o np.16 rozmawia prawie godzinę po czym mówi,że zadzwoni o np.21 i dzwoni. Nie chciałabym zranić kolegi, utrzymywać z nim kontakt ale również niezbyt częsty i czysto koleżeński. Jest to bardzo wrażliwy człowiek i nie chciałabym go urazić. Czy mógłby Pan jeszcze doradzić jak zdystansować ludzi którzy usilnie starają się wiedzieć ‚co u nas’? Czy zwrot ‚dziękuję, wszystko dobrze’ to zbyt mało? To takie Amerykańskie…Widziałam komentarz ostatnio gdzie ktoś pytał jak odpowiadać na pytania ‚za ile kupiłaś to czy tamto’ jestem również bardzo ciekawa odpowiedzi Pana. Ja dodam, że wielokrotnie byłam pytana ‚ile zarabiam’ przez znajomych co również jest dla mnie niezręczne…Czy nawet gdy pada takie pytania od np. wujka to czy mogę nie odpowiadać? Nie rozumiem dlaczego ludzie mają taką śmiałość…

  3. Pani Anecie K.: odpowiem niebawem.

  4. Gazetkom promocyjnym: Pisałem już o tym n blogu. To obyczaj ludowy.

  5. Gazetki Promocyjne pisze:

    Czytałem Pański wpis o obyczaju ludowym, lecz chodziło mi bardziej od strony dzisiejszych czasów, gdyż nie każda nowoczesna koszula wygląda estetycznie wpuszczona do jeansowych spodni (niektórzy tak robią). Czy ktoś mógłby posądzić nas o brak obycia, widząc nas noszących modną koszulę na wierzchu spodni?

  6. Mateusz pisze:

    A co z wyborem stacji radiowej? W tej sytuacji, jako gospodarz, możemy zostawić tę stację, którą zwykle słuchamy?

  7. Ze stacją radiową podobnie.

  8. Może to robić, ale tylko w sytuacjach całkowicie nieoficjalnych.

Skomentuj

