Zaproszenia na ślub

To zagadnienie postawiła Pani Sylwia: Chciałabym zapytać o jedną dręczącą mnie kwestię.
Planuje również zrobić obiad weselny w najbliższym gronie a po obiedzie planujemy polecieć w podróż poślubną. Dręczy mnie jednak kwestia związana z liczną rodziną, która mieszka prawie 200 km ode mnie. Bardzo bym chciała wysłać im zaproszenia na sam ślub, byłoby mi bardzo miło gdyby rodzina była w kościele. Czy mi wypada? Czy nie będzie to źle odebrane, że po kościele będą musieli wracać do domu? A jeśli wysłać zaproszenia to jak to zaproszenie powinno być skonstruowane? Proszę o pomoc, nie wiem co robić.

Wypada. Zaproszenie takie samo jak na ślub i obiad tylko bez informacji o obiedzie.
Osobom, których nadwrażliwość znamy możemy napisać odręczny list wyjaśniający, że wesela nie ma tylko jest obiad weselny w wąskim gronie i dołączyć ten list do zaproszenia.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Ślub i wesele i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

