Podanie ręki nad stołem

Kopacz

Ten temat zasygnalizował Pan Jan: Proszę Pana, mam pytanie. Czy to właściwie podać rękę w ten sposób: ( zamieszczam zdjęcie ). Jak powinien zachować się Ci Państwo przed fotografami? Wstać? Czy w życiu codziennym jest to dopuszczalne, aby podać komuś rękę siedząc?

To podanie ręki miało być do zdjęcia. Zostały tutaj jednak złamane zasady etykiety.

Nie podaje się nigdy ręki na siedząco.

Nie podaje się nigdy ręki nad stołem czy biurkiem.

Powinni wstać i podać sobie ręce w taki sposób, by nie były one nawet częściowo nad stołem.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Mowa ciała i zmiana miejsca. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Podanie ręki nad stołem

  1. Zuzanna pisze:

    Panie doktorze, chciałam tylko przypomnieć, że niecierpliwie czekam na odpowiedź odnośnie mojego pytania o powitanie w sejmie z posłami, które zadałam pod postem nt. szlachty.

Skomentuj

