Chłopak i dziewczyna w święta

Agnieszka B. ma taki problem: W związku ze zbliżającymi się świętami mam do Pana pytanie odnośnie odwiedzin w święta. Mianowicie z moim (ujmę to młodzieżowo ponieważ oboje jesteśmy przed 30-tką) chłopakiem jesteśmy w związku od sierpnia br., natomiast znamy się od prawie 2 lat. Z Jego strony, jak sam zakłada jest to poważna znajomość, z którą wiąże przyszłość, jednak do dnia dzisiejszego nie poznałam Jego rodziców. Lada dzień będą święta Bożego Narodzenia i w związku z tym:
1. Czy mój chłopak powinien mnie odwiedzić w pierwszy bądź drugi dzień świąt?
2. Czy powinnam sama zaproponować Jemu odwiedziny, czy powinna to być Jego inicjatywa?
3. Jak powinnam zinterpretować sytuację jeżeli sam nie zaproponuje odwiedzin w te szczególne święta ?
4. Jak mam odebrać stopień ważności mojej osoby do znajomych mojego chłopaka, ponieważ poinformował mnie że w drugi dzień świąt lub w niedzielę spotyka się z kolegami, nie nadmieniając o spędzeniu czasu ze mną? Czy jest to lekceważenie mnie?
Bardzo proszę o odpowiedź i radę, ponieważ nie chcę mieć do Niego nieuzasadnionych pretensji.

Jeśli nie było jeszcze oficjalnych zaręczyn nie ma tu żadnych zobowiązań. Święta są tylko dla najbliższej rodziny.
Pani Agnieszka B może jednak zaproponować chłopakowi, po uzgodnieniu z rodzicami, by przyszedł w pierwszy dzień świąt na obiad. Będzie to taki nieoficjalny sygnał, że to coś poważnego, a zarazem sprawdzian dla chłopaka czy na pewno ma poważne zamiary.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Ślub i wesele. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Chłopak i dziewczyna w święta

  1. Wojciech pisze:

    „Czy jest to lekceważenie mnie?”
    Moim zdaniem sam fakt pojawienia się takiego pytania mówi wiele na temat samopoczucia względem opisywanej sytuacji. Sugeruję szczerą rozmowę z chłopakiem.

Skomentuj

