Co to jest spotkanie towarzyskie?

Ten problem zgłosiła Pani Katarzyna: Mam pytanie odnośnie spotkań towarzyskich.
Czym są spotkania towarzyskie, oraz jakie są rodzaje spotkań i ich interpretacja?

Nie do końca rozumiem intencje Pani Katarzyny.

Odpowiadam jednak.

Spotkaniem towarzyskim jest każde spotkanie, które nie jest rodzinne, nie jest służbowe i nie jest spotkaniem najbliższych przyjaciół (biskich koleżanek i kolegów).
W takim spotkaniu uczestniczą zatem osoby, których nie znamy blisko i takie spotkanie jest jakoś oficjalne.
Jeśli je organizujemy to w formie przyjęcia: herbaty, obiadu, lampki wina, koktajlu lub np. przyjęcia ogrodowego

Ten wpis został opublikowany w kategorii Przyjmowanie gości. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Co to jest spotkanie towarzyskie?

  1. (Nie)stalowa dama pisze:

    Czy sv mowi cokolwiek o imprezach w klubach?

  2. Pani (Nie)stalowej Damie: Tylko tyle, że trzeba się trzymać zasad i mieć klasę.

  3. Katy pisze:

    Mam pytanie dotyczące rewanżu. Moja najbliższa rodzina, z którą utrzymuję stałe kontakty, jest bardzo liczna (rodzeństwo jest wielodzietne, w sumie jest to kilkanaście osób). Odwiedzamy się z okazji urodzin, imienin, świąt. Moja rodzina to zaledwie dwie osoby. Obecnie prawie wszystkie dzieci są już dorosłe, niektóre założyły rodziny i same mają dzieci. Jest mi coraz trudniej zapraszać całe towarzystwo do domu, bo nie mam na to ani warunków, ani funduszy. Rodzeństwo jest o wiele lepiej sytuowane ode mnie, wszyscy mają też duże salony i zaproszenie dodatkowych dwóch osób na przyjęcie dla kilkunastu osób nie robi specjalnej różnicy. Z kolei dla mnie przygotowanie takiego przyjęcia i obsłużenie tylu osób to ogromny wysiłek organizacyjny i finansowy. Zawsze starałam się rewanżować zapraszając całą familię, jednak jest to dla mnie coraz trudniejsze. Czy nie mogąc się rewanżować powinnam zaprzestać bywania na przyjęciach a kontakty ograniczyć do spontanicznych nieformalnych odwiedzin? Obawiam się, że kontakty rodzinne na tym ucierpią. Proszę o radę.

Skomentuj

