Jak zapuścić brodę?

Takie pytanie postawił Pan Jasza: W kwestii zarostu interesuje mnie jedna rzecz… Co powinna zrobić osoba, która dopiero zapuszcza? Przyznam, iż planuję to zrobić, ale właśnie nie wiem jak się za to zabrać, żeby nie wyglądać na niezadbanego. Czy jedyne rozwiązanie to zaszyć się w domu na jakiś czas i czekać aż urośnie do odpowiedniej długości?

Pan Jasza proponuje najbardziej optymalne rozwiązanie. Nie zawsze jest to jednak możliwe. Dobrym momentem jest urlop, są święta lub taki przynajmniej okres, w którym nie ma żadnych oficjalnych spotkań czy imprez.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wygląd i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Jak zapuścić brodę?

  1. czytelnik pisze:

    dzień dobry,
    ja mam brodę niewypielęgnowaną. nie mam czasu się ogolić albo mi się nie chce. raz wziąłem do rodziny maszynkę w Wigilię. niestety nie miałem końcówki, gdyż zapomniałem. i nadal miałem brodę na święta nawet, brzydką. przepraszam. może na nowy rok się ogolę, a w zasadzie ktoś mnie ogoli bo nie umiem z taką wielką sobie poradzić.

Skomentuj

