„Nie wręczył mi osobiście zaproszenia na ślub”

Oto co napisała Pani B. S.: Otóż w czerwcu mam ślub i wesele u mojego kuzyna (syn ojca siostry).
Ale zbulwersował mnie sposób dostarczenia zaproszenia.
Kuzyn mieszka w Gdańsku a ja w Elblągu.
Kuzyn fatygując się z zaproszeniem do mojego ojca, który nie mieszka ze mną (ponieważ mieszka na wsi 12 kilometrów od Elbląga) nie zajechał do mnie z tym zaproszeniem lecz dostarczył je po prostu ojcu.
Poczułam się zlekceważona, ponieważ nie mieszkam na drugim końcu Polski czy za granicą a Michał i tak wiem, że był w Elblągu.
Mój brat twierdzi, że jestem przewrażliwiona i nie mam racji.
Ja jednak twierdzę inaczej.
Uniosłam się honorem i uprzedziłam mojego ojca, że nie idę (choć żeby cokolwiek postanowić mam czas do 15 maja).
Kto ma słuszność: ja czy mój brat?
Proszę o w miarę szybką odpowiedź.

Formalnie nie można kuzynowi Pani B. S. nic zarzucić. Etykieta mówi, że osobiście wręczamy zaproszenia tylko tym osobom z najbliższej rodziny, które mieszkają do 50 km od nas.

Kuzyn Pani B. S. nie musiał zatem jeździć z zaproszeniem do Pani B. S. i do jej ojca. Uznał jednak, że w szczególny sposób uhonoruje ojca. Nie pomyślał, że ten „kij ma dwa końce”, ze jeśli już odwiedza ojca Pani B. S. to należałoby odwiedzić i Panią B. S. To byłoby naturalne i z klasą.

Ja bym mu wybaczył i zachowywał się tak jakby nic się nie stało. Sądzę, ze to z bezmyślności i pewnego braku bon tomu (wyczucia), a nie z braku szacunku.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Ślub i wesele. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „„Nie wręczył mi osobiście zaproszenia na ślub”

  1. czytelnik pisze:

    Dzień dobry,
    Chciałem tylko potwierdzić, że Pan Stanisław Krajski jest człowiekiem, którego powrót na bloga bardzo mnie ucieszył.

  2. Panu Czytelnikowi dziękuję. Cieszę się, że jest Pan z nami.

  3. Myako pisze:

    Dla mnie za każdym razem to jest „niesamowite”, jak ludzie potrafią się obrażać na Młodych za byle co. Jak dobrze mieć swój ślub za sobą.

Skomentuj

