Nocleg po weselu w jednym pokoju z obcymi ludźmi

Ten problem zasygnalizowała Pani Katarzyna R.: Chciałbym zapytać o rozmieszczenie gości weselnych w hotelu. Moja znajoma, która przybyła na wesele jako osoba towarzysząca, została postawiona w dosyć niekomfortowej sytuacji. Na miejscu okazało się, że będzie dzielić pokój nie tylko z partnerem, ale również z jego kuzynem i osobą towarzyszącą. Czy jest to w porządku?

To już jest nie tylko bez klasy, ale naruszenie podstawowych zasad savoir vivre i norm obyczajowych.
Pytanie co było powodem?

Skąpstwo czy brak miejsc w hotelu?

Jeśli brakowałoby miejsc należałoby zawiadomić gości, że miejsc jest mało i będzie się umieszczać gości w pokojach wieloosobowych. Wtedy, jeśli goście wyraziliby na to zgodę, powinno się w jednych pokojach umieścić panie w innych samych panów. To mogłyby być wtedy takie miłe niespodziewane „wieczory kawalerskie” i „wieczory panieńskie”.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Zachowania niewłaściwe, Zdziczenie obyczajów, Ślub i wesele. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Nocleg po weselu w jednym pokoju z obcymi ludźmi

  1. Anika pisze:

    Kiedyś zostałam postawiona w podobnej sytuacji. Uprzedzono gości, że mają zapewniony nocleg. W trakcie wesela okazało się, że mam spać z moim partnerem (zaprosiłam jako osobę towarzyszącą mężczyznę, z którym dopiero zaczynałam się spotykać), więc było to bardzo niezręczne.
    Było za mało łóżek; ostatecznie spałam z moją mamą, mój tata osobno, mój partner kątem gdzieś na podłodze z jakąś inną parą w pokoju. Państwo młodzi wyszli z założenia, że wszystkie pary ze sobą sypiają…

Skomentuj

