Miałem przymusowe wakacje – przerwa przedłużona do 31 sierpnia

Nie odzywam się już tak długo (za co przepraszam), bo miałem przymusowe wakacje. Wyjechaliśmy na prawie miesiąc do Nałęczowa. Żona zleciła remont mieszkania. Gdy wróciliśmy w ostatnich dniach sierpnia okazało się, że remont trwa. Byłem pryzmusowo w domu dalekich krewnych pod Skierniewicami (wyjechali do Włoch) przez cały sierpień. Teraz wpadłem do Warszawy tylko się zapakować na wyjazd nad morze (gdzie będziemy do końca sierpnia).

Zacznę zatem działać na blogu od początku września.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Miałem przymusowe wakacje – przerwa przedłużona do 31 sierpnia

  1. TW pisze:

    Celem przełączenia klawiatury na polski programisty (układ QUERTY), z polski 214(układ QUERTZ), należy wcisnąć jednocześnie SHIFT+CTRL.

  2. Monika pisze:

    Jej, dawno nie widziałam takiego wpisu… Tyle błędów… Jak można dodać coś takiego na bloga? Jestem w szoku. Lubiłam czytać wpisy na tej stronie, ale widzę że teraz jest ona traktowana gorzej niż po macoszemu.

  3. Go pisze:

    Szanowny Panie Krajski, z niecierpliwością czekam na Pana powrót z wakacji. Nie mogę doczekać się kolejnych Pana wpisów.

  4. Cyrulik w Algierze pisze:

    Szanowny Panie,
    jak się cieszę, że już jutro wróci Pan na bloga. Niestety w te wakacje postanowiłem sięgać jedynie po książki z dziedziny historii i polityki, więc brakowało mi Pana twórczości. Mam takie pytanie na dobry początek: kto jest niegodny podania ręki?

    Ukłony

  5. Pani Monice: trochę wyrozumiałości: robiłem to będąc krótko w domu, spiesząc się i mając na głowie ekipe remontowa, która w każdej chwili mogła spowodowac przepiecie i znisZczenie komputera. Poprawię

  6. Np właśnie nie zauważłem tej zmiany. Dziekuję.

Skomentuj

