Czy można pisać wiele listów, gdy ktoś na nie nie odpowiada?

Pan Piotr R. pisze: Otóż jeżeli my piszemy i to często to druga strona w ogóle Powinna na te listy odpowiadać prawda? Czy jest sens pisania listów na które nie ma odpowiedzi?

Można. List nie jest jakimś nagabywaniem, tak jak telefon. Jeśli ktoś odpowiedziałby nam: „Nie pisz” to sytuacja byłaby jasna. Jeśli takiej odpowiedzi nie am możemy pisać, choć oczywiście brak odpowiedzi możemy odczytać: „Mnie Twoje listy nie interesują i wrzucam je do kosza”.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Komunikacja i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Czy można pisać wiele listów, gdy ktoś na nie nie odpowiada?

  1. Ania pisze:

    Dzień dobry, jestem młodą dziewczyną, dopiero niedawno zainteresowałam się tematyką savoir vivre. I od jakiegoś czasu nurtuje mnie pytanie: w jaki sposób należy prawidłowo podawać herbatę? Wiem, że powinna to być herbata liściasta, serwowana w dzbanku. Jednak czy liście powinny w niej „pływać” (wydaje mi się to mało eleganckie). Czy może najpierw należy w oddzielnym naczyniu zaparzyć esencję i dopiero w dzbanku ją rozcieńczyć? Tylko, że herbata przygotowana w ten sposób ma wg mnie inny, mniej ciekawy aromat. A może są jakieś inne metody, których nie znam?
    Z góry dziękuję za odpowiedź
    P.S. Chciałabym też przy okazji podziękować Panu za wspaniałą pracę, jaką wkłada Pan w szerzenie zasad etykiety. Pański blog jest dla mnie nieocenionym źródłem wiedzy i inspiracji, polecam go wielu osobom w moim otoczeniu mając nadzieję, że świat przedstawiany przez Pana stanie się choć w części moim światem.

  2. Dziękuję Pani Ani za P. S.

Skomentuj

