Jeszcze raz o odpowiedziach na maile?

Pan Piotr Radimersky napisał: Pozdrawiam bardzo serdecznie z wietrznego i deszczowego Manchesteru. Pisze do Pana gdyż mam pewna nurtująca mnie sprawę. Jeżeli piszemy do kogoś e-maila. Nie jest to taki oficjalny e-mail tylko taki normalny do znajomego. Typu co tam u mnie słychać, co porabiam itp. to jaki jest czas na odpowiedz tej drugiej strony aby to było eleganckie. Po prostu chodzi o to ile mam czekać na odpowiedz? Czy jeżeli nie mam długo odpowiedzi-właśnie ile to jest to długo? To czy mogę napisać kolejnego e-maila z zapytaniem co się dzieje, czemu nie mam odpowiedzi na mojego e-maila? Wyrażam tym mailem swoje zaniepokojenie czemu się ta osoba nie odzywa i tylko w takim celu pisze tego drugiego maila.

Ujmijmy to krótko. Nie ma obowiązku odpowiadania na maila, choć udzielenie odpowiedzi świadczy o o pewnej klasie.

Jeśli wyślemy do kogoś maila i on nie odpowiada możemy podejrzewać, że ten mail nie dotarł lub odbiorca go nie zauważył (ja np. otrzymuje tyle maili, że niektóre mi giną (nie zauważam ich) i wtedy mamy prawo wysłać drugiego z zapytaniem czy został odebrany i przeczytany.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Komunikacja i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

