Podpisuje się pod poniższą wypowiedzią Pana BPawła

Panie Doktorze, ale proszę zrozumieć „mentalność” tych hoteli. Oni i tak będą mieć klientów, więc nie muszą dbać o standardy i się starać. Przeciętny gość i tak tego wszystkiego nie zauważy, a jak zauważy to pominie milczeniem. Wydaje mi się, że przez przeciętnego Polaka pańskie uwagi zostałby odczytane jako „wielkopańskie fochy”. Zresztą standardy stoją teraz na marny poziomie dosłownie w każdej branży, poczynając od żywności, a kończąc na remontach. Skoro klienci nie wymagają, to nie trzeba się starać. A ci, którzy się domagają, są traktowani jako „roszczeniowe książęta”.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Hotel. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Podpisuje się pod poniższą wypowiedzią Pana BPawła

  1. Klara pisze:

    Panie Doktorze,
    Spodobaloby się Panu w hotelu Sarmata w Sandomierzu.
    Stary, tradycyjny hotel historyczny, elegancko ubrany właściciel z małżonką doglądają i noszą się elegancko. Gość czuje się traktowany wyjątkowo. Wystrój pokoi bardzo klasyczny. W pokoju piękne, stare radio, nastawione na kanał radiowy nadający stare, międzywojenne piosenki. Co więcej – przy recepcji wisi krzyż. Nie ma już prawie takich hoteli.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s